Serwis w przebudowie

Kursy językowe dla pracowników firm

Wiele szkół językowych wzbogaca swoją ofertę o nowoczesne kursy językowe dla firm, wśród których najchętniej wybierane są kursy języka angielskiego. Prowadzone są one na różnych stopniach trudności, w zależności od zapotrzebowania pracowników.

Rozpoczęcie kursu poprzedza więc przeprowadzenie analizy potrzeb, co pozwoli na dobranie kursów, pozwalających na sprostanie wymaganiom klientom. Możliwe jest dobranie kursu pod kątem jego rodzaju, grupy kursantów, metody nauczania oraz treści, poruszanych na zajęciach.

Rodzaje kursów językowych

Rodzaje kursów obejmują zajęcia, odbywające się w dzień, wieczorami lub w weekendy. W przypadku grupy kursantów mamy do czynienia z pracownikami konkretnego szczebla lub działu. Możliwe jest więc zorganizowanie kursu dla kadry zarządzającej, pracowników działu personalnego, administracji czy magazynu. Każdy z nich będzie nakierowany a konkretne słownictwo, niezbędne na konkretnych stanowiskach. W przypadku metody mamy do wyboru wiele różnych technik nauczania. W zależności od szkoły, możemy wyróżniać metody, nakierowane na konwersację, pozwanie nowego słownictwa czy skupienie się na gramatyce. Są również szkoły, które stosują metodę, będącą połączeniem wielu już istniejących.

Jeśli chodzi o treści poruszane na zajęciach, związane są one z branżą, w jakiej pracują dane osoby i co chcą osiągnąć po kursie. Wyróżniamy dwa, podstawowe rodzaje kursów. Są to kursy ogólne, skierowane do wszystkich pracowników, jak i kursy specjalistyczne, między innymi związane z takimi dziedzinami jak prawo, medycyna, informatyka czy marketing. Szkoły językowe dbają o to, aby liczebność grup umożliwiała naukę w komfortowych warunkach i dawała możliwość indywidualnego podejścia do każdego kursanta. W związku z tym możliwe jest również umawianie się na indywidualne lekcje z lektorem. Na kursach języka angielskiego dla firm poruszane są tematy ogólne, pozwalające na wszechstronne poszerzanie słownictwa.

Kursanci przyswajają i przypominają sobie zasady gramatyczne, ucząc się je wykorzystywać w rozmowach na codzienne tematy. Kolejny blok tematyczny obejmuje słownictwo typowo biznesowe, pozwalające na przyswojenie słówek, niezbędnych podczas prowadzenia rozmów z klientami czy negocjacji. Kurs można wzbogacić również o moduł konwersacji. Pozwoli to na zyskanie pewności i swobody w rozmowie poprzez nauczanie języka w formie praktycznej. W przypadku kursów dla konkretnej grupy odbiorców, warto dodać do nich również moduł specjalistyczny, czyli słownictwo branżowe. Możliwe jest zdecydowanie się na takie branże, jak prawo, medycyna, informatyka, psychologa, reklama, transport i wiele innych.

Modne są również kursy specjalistyczne, adresowane do pracowników konkretnych stanowisk. Są one adresowane między innymi do pracowników działu administracji, księgowości, promocji czy kadry zarządzającej. Doskonałym pomysłem jest także wybranie się na kurs certyfikacyjny. Poza doskonaleniem umiejętności, pracownik może zyskać dokument, potwierdzający zdobyte przez niego kwalifikacje.

http://gazda-edukacja.pl/
 

Czytane


Potrzeba pomagania

Osoby chcące pomagać innym w ramach wolontariatu mają ku temu ważne powody. ...


O wolontariacie

Wolontariat jest to praca nieodpłatna i dobrowolna. Wykonuje się ją na rzecz ...


Wolontariat za granicą

Wyjazd na zagraniczny wolontariat jest dla wielu osób szansą na przeżycie cze...


Wolontariat wirtualny

Wolontariat wirtualny są to działania wykonywane za pośrednictwem komputera z...

Partnerzy

http://uni-pro.com.pl www.doradca2000.pl www.thoriumproject.pl www.babskiswiat.com.pl www.uniaeuropejska.info.pl 
Copyright ©  WS    
Designed by Joomla! Template